Je bent niet ingelogd!
Support

Staat je vraag niet in deze veelgestelde vragen lijst? Stel dan hier je vraag

Stel je vraag
Waar breng ik mijn stoomgoed naar toe als ik dit wil laten stomen?

Door het gebruik van Services4 hoef je zelf niet meer naar de stomerij om bijvoorbeeld je pak af te geven. Nadat je je bestelling hebt geplaatst en de bestelbevestiging per e-mail hebt ontvangen, print je deze uit en levert deze samen met je stoomgoed in bij de Servicedesk of receptie van het gebouw waarin je woont of werkt. Op de bestelbevestiging staat wanneer je het stoomgoed weer terug kan verwachten.

Hoe kan ik betalen bij Services4?

Bij Services4 kan je via de volgende methodes betalen:

 

- iDEAL

- Mastercard

- Visa

- Factuur 

 

Mis je een betaalmethode? Laat het ons weten door te klikken op 'stel je vraag'!

Wanneer wordt mijn automatische incasso afgeschreven?

Als je gebruik hebt gemaakt van een van onze services en een automatische incasso-opdracht hebt gegeven, wordt het betreffende bedrag binnen twee weken van je rekening afgeschreven.

Mijn factuur van Services4 klopt niet, wat nu?

Dat is vervelend. Zou je hier willen aangeven om welke service het gaat en wat er precies niet klopt aan de factuur? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben over Services4?

Vervelend om te horen. Wij streven naar tevreden leden en verzoeken je vriendelijk jouw klacht aan ons kenbaar te maken. Wil je jouw klacht hier invullen, inclusief e-mailadres en telefoonnummer? Binnen 1 werkdag nemen wij contact met je op!

Doet Services4 alles zelf?
Nee, Services4 voert niet alle services zelf uit. Wij geloven in het spreekwoord 'schoenmaker, blijf bij je leest!' Wij zoeken dus de experts op elk gebied en laten de service graag aan hen over. De service van onze website, de selectie, coördinatie en controle van onze partners en de marketing zijn onze expertisegebieden.
Als ik probeer met iDEAL of MasterCard/VISA te betalen lukt dat niet of krijg ik een error. Wat moet ik doen?

Krijg je een error als je een betaalmethode selecteert? Maak even een printscreen van de error en stuur deze naar info@services4.nl. Wij kunnen dan deze error in de toekomst voorkomen en jij krijgt een kortingscode toegestuurd voor 10% korting!

 

Er zijn op dit moment twee opties: vaak kan het helpen om het in een andere browser te proberen (bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox). Deze browsers zijn veilig en gratis te downloaden en werken soms beter dan Internet Explorer.

 

Lukt het nog steeds niet? Stuur ons een e-mail (info@services4.nl) met daarin je bestelling (bijv.: Pak (2-delig)) en je gegevens: naam, adres en telefoonnummer. Wij zorgen dan dat je per factuur kan betalen en alsnog zo snel mogelijk je pak kan laten stomen of je auto kunt laten wassen.

 

Onze oprechte excuses voor het ongemak.